Servis a opravy zdvihacích zařízení DUPLEX 1 a DUPLEX 2 na ÚPÚstí nad Labem

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Servis a opravy zdvihacích zařízení DUPLEX 1 a DUPLEX 2 na ÚPÚstí nad Labem

NEN system number

N006/17/V00006203

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P17V00006203

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

výjimka

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

11. 10. 2017 14:15

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

08. 11. 2017 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Zlata

Surname

Medáčková

EMAIL

Zlata.Medackova@uzsvm.cz

Phone 1

+420 416921412

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem plnění zakázky jsou pravidelné preventivní údržby, odborné prohlídky a odborné zkoušky na 2 ks zdvihacích zařízení DUPLEX 1 (typ OTIS TOV800 8/8 1,0) a DUPLEX 2 (typ OTIS TOV500 8/8 0,8). Zdvihací zařízení jsou umístěna v administrativní budově ÚZSVM, Mírové náměstí 36 v Ústí nad Labem. Preventivní údržby, odborné prohlídky a odborné zkoušky budou plánovány a prováděny zhotovitelem v souladu s ustanoveními platných právních předpisů a norem, respektujíc provozní podmínky a technologie (druh) jednotlivých zařízení: a) Pravidelná preventivní údržba je prováděna za účelem zajištění spolehlivosti a provozní způsobilost servisovaných zdvihacích zařízení a zahrnuje: • Mazání a doplnění olejů zařízení dle mazacího plánu, který je stanoven výrobcem výtahu. Pokud tento plán výrobcem výtahu stanoven není, bude tento plán stanoven zhotovitelem. • Čištění zařízení od provozních nečistot výtahu. • Kontrolu funkčního stavu normou či návodem stanovených částí výtahu, jejich nastavení a seřízení dle předem určeného časového harmonogramu, který je stanoven resp. sestaven zhotovitelem. Potřebný pomocný materiál, oleje, mazadla a čistící prostředky jsou zahrnuty v paušální ceně a jejich likvidace je zajištěna v souladu se zákonem a ochraně životního prostředí. Nový olej do výtahů a jeho výměna není součástí servisních činností a bude dodán a účtován na základě samostatné objednávky. b) Provozní prohlídky. Běžné provozní prohlídky zdvihacích zařízení jsou prováděny objednatelem určeným výtahových dozorcem, který je zaškolen odbornými servisními pracovníky zhotovitele. c) Odborné prohlídky jsou zajišťovány zhotovitelem v rozsahu platné příslušné normy a ve lhůtách stanovených touto normou. d) Odborné zkoušky a posuzování provozních rizik výtahů jsou zajišťovány zhotovitelem v pravidelných intervalech provádění Odborných zkoušek k ověření funkce a způsobilosti k dalšímu provozu a zahrnují i prověření elektrického zařízení výtahu jakož i posouzení provozních rizik. e) Odstraňování provozních poruch, které nejsou způsobeny v důsledku běžného provozu a užívání těchto zařízení, nebo si jejich odstranění vyžaduje dodání náhradního dílu, je zajišťováno zhotovitelem nad rámec paušální ceny.

Code from the NIPEZ code list

50750000-7

Name from the NIPEZ code list

Opravy a údržba výtahů

Code from the CPV code list

50750000-7

Name from the CPV code list

Údržba výtahů

Text field for describing the place of performance

Administrativní budova Úřadu pro zastupování státu ve věcech majetkových, Územní pracoviště Ústí nad Labem, Mírové náměstí 36, 400 01 Ústí nad Labem.

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
Detailúdržba výtahů50750000-7Údržba výtahůservis a opravy zdvihacích zařízení

Place of Performance


No records to be displayed in this list.

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail23. 01. 2025 20:48Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail23. 01. 2025 20:48Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail01. 09. 2020 11:20Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail06. 08. 2020 11:45Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail07. 02. 2018 09:44Uveřejnění účastníků
Detail07. 02. 2018 09:44Uveřejnění výsledku
Detail11. 10. 2017 14:15Uveřejnění zadávacích podmínek